Igår kväll...

Hello dear friends


Igår var det som sagt Miss K som gällde. Där träffade jag alla mina älskade änglar som jag inte träffat på ett tag. Det var sjukt mysigt med dans, krök och vattenpipa! Tack Miss E för att du tog med vattenpipan, senaste var i somras. Jag och en av mina goda vänner hade speciellt kul med vattenpipan, kanske lägger in en bild senare så får ni se hur kul vi hade det. Kamera + vattenpipa + en god vän = bästa mixen ever(L)! Haha. Nej, igår var galet kul och det som hände där, stannar där! Jag gick hem ganska tidigt skulle passa min lille bror O. så runt elva blev jag körd hem av två underbara killar. Dem stannade hos mig sen vi åt godis och chips. Saknade dock min höger hand miss J. Hon hade rymt men jag har hittat henne och hon är hemma igen. Saknaden var stor men återfunnen! Stort tack till min underbara flicka Miss K. Kolla in hennes heta blogg: http://jjustmee.blogg.se/ .


Idag vaknade jag runt 10, underbart. Det var helt knäpptyst i huset när jag vaknade. Mina föräldrar kom hem sent igår och min bror lade sig sent så ingen hade orkat gå upp. jag har nog aldrig sovit så gott på länge + att jag drömde om min Mr Right. Sedan åt jag en härlig frukost med familjen, sedan hjälpte jag pappa men Tv:n. vi har köpt en ny tv till vardagsrummet, den är rå nice! Och det bästa är att den gamla flyttades ner i källaren som vi nu ska göra i ordning till ett mysigt rum, så att jag och mina vänner kan kolla film i lugn och ro! Pluggade på min fördjupning innan alla släktingar skulle komma för att fira min fjortis bror. Skriver en fördjupnings uppsatts om Barnsoldater, ganska intressant faktiskt! Sen kom släkten och vi åt mat, godis och tårta. Så nu har nästan hela dagen gått.


Ikväll är det hemmakväll som gäller, för att pappa åker till Miami och ska segla i två veckor. Hela familjen ska vara hemma och mysa!


Ha en bra lördag kväll och festa lite för mig med!

Love Char


 Jag och min älskade Miss E!

Kommentarer
Postat av: E

NICCCEEEEE

2009-02-28 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0