She´s back...

Hej vänner!


Nu är jag på gång igen, men denna gången blir det nog en mer seriörare blogg, får väll se hur det blir med det... ni kanske minns mig som Dabrat.blogg.se men många av mina läsare tog den så seriöst så bestämde jag mig för att lika gärna lägga ner. Den var ju ganska spårad trotsallt...


I alla fall nu gäller de om mig, mig, vänner, mig och MINA inköp. Kul att skriva om, kanske inte lika kul att läsa! Det är upp till dig.


Vi kan ju börja med idag...

Som vanligt var det skola som gällde. En liten sovmorgon också, inte helt fel. Hade nationella i engelska (muntligt) det gick sjukt bra. MVG utan tvekan sa min lärare, ja så är det liksom. Bara en vanlig dag i skolan.

Imorgon ska G, M och jag till Vittra på balmöte. Helt okej, slutar tidigare vilket är nice. Sen e det shopping i stan som gäller med min älskade J. Hoppas att jag hittar ngt riktigt fint, är galet shoppingsugen!


Love Char


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att se dig back on track!

Pussss

2009-02-27 @ 17:11:55
URL: http://griimberg.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

grymt, blogga på hjärtat, YOU GO GIRL!

2009-02-28 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0