TGIF...

Hej Darlings!


Fredag äntligen säger jag bara. Har varit en intensiv och jobbig vecka i skolan.

Ungefär så här såg min vecka ut:

Måndag: PLUGG!

Tisdag: Balmöte, stan (hämtade biljetter till BLOW), sedan vidare till G där de va mys.

Onsdag: studiedag= pluggdag.

Torsdag: Plugg, no uppgift, matte läxa och idrotts utvärdering.

Fredag: Lämna in allt. Helg *skönt*.


Ikväll är det min vän K som vi ska hem till. Alla mina flickor ska dit så det blir nog väldigt mysigt, har inte träffat alla på ett tag heller. Som vanligt kommer det bli en kväll med skvaller, drinkar, musik och vänskap! Imorgon är det lördag och då kommer släkten hit för att fira min bror M som fyllt Fjortis! Det blir väll kul... haha, men det är alltid kul att träffa min bästis kusin V också kallad Krull. Det blir god mat, tårta och godis. Varför inte? Jag behöver ändå en paus från morgondagens kommande plugg.


Beställde (enligt mig) världens ballaste T-shirt igår, eller rättare sagt M beställde den åt mig. Den är bara för läcker!  Bedårande, right? Den matchar bara så bra med mina svarta skinleggings (ni vet alla vilka jag menar), jag tror att det kommer att bli rå snyggt! Nya festlocken till och med!


Jag har också investerat ett par silvriga ugg´s. Jag får med andra ord inte nog! Ska lägga in bilder på mina ny inköpta underkläder från H&M också. Hittade en urgullig bh med rosa och vita rutor på och matchande boxters och string.



Min galet snygga T-shirt!

Min nya bh med matchande trosor till! Sjukt söta!

Love Char

Kommentarer
Postat av: Katya

Tack så mycket! :D



älskar den där tshiten haha

2009-02-27 @ 18:49:23
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så jättemycket för de söta orden =)



Ja vi får väl om det kan bli en länk nån gång =)

kram!

2009-02-27 @ 18:52:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: You Know Who

String? ;)

2009-02-27 @ 23:49:27
Postat av: hanna

fina underkläder :)

2009-02-28 @ 14:02:45
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: ebbbaaa

grymt snugg tröjaaa!

2009-02-28 @ 18:05:53
Postat av: hemlig igen

fan va porriga underkläder, skulle dö för att se dig i dom, sexyyygirl

2009-02-28 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0