Söndag = pluggdag...

God morgon


Just nu pluggar jag på fördjupningen. Utkastet ska lämnas in i morgon.  Har jätte tråkigt och vet inte vad jag ska skriva. I alla fall jag var hemma hos Miss A i går kväll. Vi kollade på en jätte hemsk sckräckfilm, I know who killed me, heter den. Han inte se klart hela innan jag skulle gå hem. Sån tur hade jag följe med min bror som hade varit hos sin tjej, hade inte vågat gå hem ensam. Vi hade det mysigt i alla fall åt godis och skratta åt cp-huden som Miss A gäster hade med sig. Hunden var efterbliven och utryckte sina kärleksfulla känslor för mig... på mig. HAHA! Tack Miss A för en mysig kväll. Vaknade runt 5 inatt av att pappa skulle åka (han är på väg till USA just nu), jag sa hejdå till honom och gav honom min 3sidors långa "önskelista" där bla Dior parfymen stod högs upp på listan. Sen somnade jag i mammas och pappas säng med min lillebror O, och vi vaknade runt 10. Så nu sitter jag här i mitt rum och försöker plugga. Det går inte jättebra men, men. Ska spela tennis sen också, det är alltid kul!


Önska mig lycka till!


Love Char


 Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg snyggare Charlotte !

2009-03-02 @ 20:41:34
URL: http://griimberg.blogg.se/
Postat av: Miss A

hahah hunden kommer tillbaka näör vi ser färdigt på dennn!" hahah (L)

2009-03-03 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0